מה הגודל המומלץ לחדר קירור ?

Mzkor - חדרי קירור והקפאה
מה הגודל המומלץ לחדר קירור

מה חשוב לדעת לפני התחלת בניה של חדר קירור

בדרך כלל כשיש לנו עסק ואנחנו צריכים לעבוד עם מזון צונן או קפוא, בדרך כלל אנו משתמשים בחדרי קירור מוכנים שקיימים בשוק כדי להקל על תהליך הרכישה. אבל מה קורה עם כשיש לנו מקום לבנות? מהם השלבים להצלחה בבנית חדר קירור? אנו הולכים לחשוף כאן את מה שצריך לחשוב על מימדי החדרי קירור.

אפיון הצרכים הספציפיים של חדר הקירור שלכם

בדרך כלל, ישנם משתנים חיוניים בהתחשב בבניית חדר הקירור. כמו כמות המוצר שיש לאחסן, תנועת אנשים בסביבה שהוא ממוקם והשטח שתופסים המדפים או משטחים, תוך מחשבה על גובהם ואם יש צורך בערימה שלהם אחד על השני. בידיעת הנפח הדרוש, נוכל לשנות את הגודל הדרוש לנו בכדי לספק צורך זה. אבל כפי שאמרתי בהתחלה, אם כבר יש לך מקום לחדר קירור, תצטרך לבצע את התהליך ההפוך, לדעת כמה נפח יתאים לחלל זה, לבצע את חלוקת המדפים תוך התחשבות במשתני הגודל ו ואז תן את הערך בכמות המוצר שתתאים לאזור שיש לנו.

תכננו נכון את סוג הבידוד – בקירות וברצפה

שיקולים נוספים שיש לבצע הם המרחב הנדרש לאוורור בין המוצר המאוחסן וגם רווח ניכר בינו לבין הקיר. בנוסף לתיקוף המרחב האפשרי שמלגזה תצטרך לנוע במסדרונות אלה.

אם שטח זה עדיין לא בנוי, יש לנקוט בזהירות כדי לבודד רצפה זו על מנת להפחית שינויים תרמיים לא רצויים, למשל, בבית קירור לרצפות בנייה, תחילה יהיה צורך לבצע בידוד בפלטות פוליאוריטן, אך זה מוגדר על פי החומר והפרש הטמפרטורה הרצוי. אך איש המקצוע האחראי יוכל לחשוב טוב יותר על בידוד זה על סמך המטרה הסופית של החדר הזה, שהוא קירור או הקפאת המוצר, בנוסף למחסומי אדים שהם יצטרכו להיות.

חגרי קירור מעוצבים מראש בולטים בדרך כלל במעשיותם ובהרכבתם, בנוסף לעלות נמוכה יותר. אבל אם כבר יש לך מקום וצריך לעצב לו חדר קירור, אנו יכולים לעזור על ידי תכנון גודל זה על פי החלל, ובכך לדעת כמה מוצרים וסחורה אתה יכול לאחסן ואיך לאחסן אותו, בנוסף לחשיבה על כל שאר הפרטים הדרושים כגון עובי בידוד תרמי, סוג וגודל הדלתות, סוג הקבלים הטובים ביותר, מאיידים וכו '.

אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי חדרי קירור והקפאה ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו מתמחה בפתרונות קירור תעשייתים כמו חדרי קירור והקפאה מהגדולות בישראל, מספקים מערכות קירור תעשייתי למגזרים שונים כמו קמעונאות, מזון, מאפיות, בתי אריזה, תרופות ועוד.

קידוש השם 1, ראשון לציון
072-3290659

מידע נוסף
5 יתרונות של חדרי קירור לאחסון

5 יתרונות של חדרי קירור לאחסון

חדר קירור הוא מקום מצוין לאחסן פירות וירקות , כמו גם מוצרים אחרים, כפי שהם להאריך את החיים ולעזור למנוע קלקול של מזונות. חדרים קרים הם רעיון נהדר

פנל מבודד

סנדויץ' פאנלים PUR

לוחות סנדוויץ מבודדים קלאסיים PUR קצף פוליאוריטן PUR לוחות בידוד קלאסיים מיועדים לבניית תאי קירור, מחסנים קטנים, בידוד חום של תעשייה …   שם מוצר

חדרי קירור והקפאה

7 בעיות ופתרונות נפוצים לחדרי קירור

לשימוש ארוך טווח בחדר קירור, יש לבדוק באופן קבוע אינדיקטורים טכניים ולהתאים אותם בזמן. יש לבדוק ולהתאים את טמפרטורת הלחץ של מערכת האחסון והקירור, כמו

שווה קריאה
פנל מבודד
סנדויץ' פאנלים PUR

לוחות סנדוויץ מבודדים קלאסיים PUR קצף פוליאוריטן PUR לוחות בידוד קלאסיים מיועדים לבניית תאי קירור, מחסנים קטנים, בידוד חום של תעשייה …   שם מוצר

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן