5 יתרונות של חדרי קירור לאחסון

Mzkor - חדרי קירור והקפאה
5 יתרונות של חדרי קירור לאחסון

חדר קירור הוא מקום מצוין לאחסן פירות וירקות , כמו גם מוצרים אחרים, כפי שהם להאריך את החיים ולעזור למנוע קלקול של מזונות. חדרים קרים הם רעיון נהדר מכיוון שהם ישמרו על פריטים קרירים בהרבה מטמפרטורת החדר הרגילה. זה עושה חדרי אחסון קר  וכן חדרים מצננים קירור בחירה מצוינת לאחסון פריטים מתכלים. ישנם מספר יתרונות שהיחידות הללו מספקות, והן מועילות גם לשימוש אישי וגם לעסקי.

מגוון יתרונות רחב לחדרי קירור

1. מגוון שימושים

חדרי האחסון הקרים  ניתנים להתאמה לטמפרטורה, והם יכולים לשמש לפונקציות שונות על ידי התאמת הטמפרטורה לשינוי מחדר ייבוש כדי לסייע בשליטה על תכולת הלחות של המוצרים המאוחסנים למקפיא. יחידות אלה אטומות, הן גם יעזרו להגן על המוצרים שלך מפני טמפרטורות קיצוניות ושינויי מזג אוויר שקורים מחוץ ליחידה. דבר נהדר נוסף במיכלים אלה בעלי טמפרטורת טמפרטורה מתכווננת היא שהם יכולים לשמש כמסיר לחות כדי לעזור לייבוש ולשלוט בתכולת הלחות כאשר יש צורך באחסון יבש. ניתן לכוונן את הטמפרטורות ברוב היחידות הללו בין שפל שלושים מעלות צלזיוס לשלושים מעלות צלזיוס פלוס. כל שעליך לעשות הוא להגדיר את היחידה לטמפרטורה המועדפת ויחידת האחסון הקרירה תדאג לשאר.

2. גדלים והגדרות הניתנים להתאמה אישית

טכנולוגיית חגרי קירור התפתחה עד לנקודה בה גדלים וסוגים רבים ושונים זמינים לצורך המסוים שלך. יחידות מותאמות אישית אלה יכולות להיות מצוידות במערכת קירור נכונה שתענה על הצרכים הספציפיים שיש לך. יתכן שלא תזדקק ליחידה העובדת כל הזמן בטמפרטורת קפיאה בכדי לשמור על המוצרים שלך קפואים. אם זה המקרה, קיימת יחידת קירור שתשמור על המוצרים שלך יבשים וקרירים. לא רק שאתה יכול לבחור סוגי קירור שונים, יחידות אלה יכולות להיבנות בכל צורה, כמו גם לגודל המסוים שתזדקק לו. יחידות ניידות ויחידות נייחות קבועות קיימות בגדלים רבים.

3. פינוי מקום

דאגה שיהיה מספיק מקום לאחסון הוא אתגר מתמיד שכולנו מתמודדים איתו בבית ובעבודה. תלוי בסוג העסק שיש לכם, מחסן קירור הוא אתגר נוסף בפנינו. מקררים בפנים יכולים לתפוס מקום שיכול לשמש אחרת למטרות אחרות כמו הכנת אוכל ובישול. לא רק שמצננים אלה בפנים תופסים מקום רב, הם יכולים גם להעלות את הטמפרטורה של החדרים בהם הם נמצאים בגלל החום הנוסף המופק בזמן שהם פועלים. המאווררים והמדחסים של יחידות אלה מפתחים חום בזמן שהם פועלים. חום נוסף זה מסולק מהחדר אם משתמשים ביחידת קירור מחוץ לבניין. לא רק שטמפרטורת החדר המוגברת יכולה להוות גורם, גם רמת הרעש יכולה להיות מושפעת. ניתן לבטל את רעש הריצה המתמדת מהחדר כאשר משתמשים במחסן קירור חיצוני .

4. יכולות גיבוי ונגישות

לא רק שחדר קירור יספק שטח אחסון נוסף, הם יכולים לשמש גם להגנה נוספת על המוצרים שלך. כאשר יש לך איום להפסקת חשמל, ניתן להעביר את תכולת הצידניות והמקררים לאזור האחסון הקירור. בנייה אטומה של חדר קירור תאפשר לטמפרטורת השטח להישאר בטמפרטורה נמוכה יותר וקבועה לתקופה ארוכה יותר. זה יאפשר לך לאחסן מוצרים נוספים לזמן ארוך יותר במקרה של הפסקת חשמל. מחסני קירור ניתן גם להגדיר כך שיענה על צרכי האחסון הנדרשים לך. על ידי הוספת מדפים, ניתן לבצע כל משימת אחסון. ניתן להשתמש במדפי אחסון חופשיים כך שניתן להעביר אותם פנימה והחוצה ככל שצרכי האחסון משתנים. מדפים מחוררים נהדרים לשימוש מכיוון שאוויר צח יכול להקיף כל הזמן את המוצרים המאוחסנים על הרשת.

5. חיסכון בכסף

מדפים לחדר קירור
מדפים לחדר קירור

כולנו צריכים לזרוק אוכל ומוצרים אחרים שמתקלקלים כי אנחנו לא מאחסנים אותם בצורה מספקת. קירור חדרים קרים יעזור לכם לחסוך כסף על ידי מינימום של פחת. מחסן קירור יכול לשמור על פירות וירקות בטמפרטורה הנכונה תוך שליטה על רמת הלחות כדי לעזור להאריך את חיי התוצרת הטרייה יותר עד לשימוש. זה יעזור למזער בזבוז ולחסוך כסף. פירות שנותרו בטמפרטורת החדר יכולים להתקלקל במהירות. אם אתה מגדל פירות וירקות משלך, מחסן קר יכול לשמור על הבציר שלך רענן וארוך יותר. מחסני קירור יועילו לכם גם אם תרכשו את הפירות והירקות בכמויות גדולות. יתר על כן, הם יכולים לשמש להארכת החיים של חומרים בתפזורת אחרים כגון קמח, סוכר ומרכיבי בישול אחרים.

דרך נוספת לחדרי קירור לחסוך לך כסף היא באמצעות חשבונות החשמל שלך. חדר קירור יעיל ומנוהל יעלה פחות להפעלה מאשר צורות אחרות של אחסון קר כגון מקררים ומקפיאים מסורתיים.

אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי חדרי קירור והקפאה ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו מתמחה בפתרונות קירור תעשייתים כמו חדרי קירור והקפאה מהגדולות בישראל, מספקים מערכות קירור תעשייתי למגזרים שונים כמו קמעונאות, מזון, מאפיות, בתי אריזה, תרופות ועוד.

קידוש השם 1, ראשון לציון
072-3290659

מידע נוסף
פנל מבודד

סנדויץ' פאנלים PUR

לוחות סנדוויץ מבודדים קלאסיים PUR קצף פוליאוריטן PUR לוחות בידוד קלאסיים מיועדים לבניית תאי קירור, מחסנים קטנים, בידוד חום של תעשייה …   שם מוצר

חדרי קירור והקפאה

7 בעיות ופתרונות נפוצים לחדרי קירור

לשימוש ארוך טווח בחדר קירור, יש לבדוק באופן קבוע אינדיקטורים טכניים ולהתאים אותם בזמן. יש לבדוק ולהתאים את טמפרטורת הלחץ של מערכת האחסון והקירור, כמו

שווה קריאה
פנל מבודד
סנדויץ' פאנלים PUR

לוחות סנדוויץ מבודדים קלאסיים PUR קצף פוליאוריטן PUR לוחות בידוד קלאסיים מיועדים לבניית תאי קירור, מחסנים קטנים, בידוד חום של תעשייה …   שם מוצר

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן